I wish you joy.

La mig och kollade klart på Grinchen...

Åkte sen med mamma och storhandlade...
Massa julmat och sånt gott !
Vi var båda väldigt trötta så vi försökte göra det lite snabbt.

Just nu står maten som jag lagar åt oss och puttrar :P
Ska bli såå gott ! Men såg nu att klockan är ganska sent för att laga mat :P
Jag vaknade ju så sent så jag tror inte att jag riktigt har koll på tiden.

Chelsie ligger i mitt knä och spinner som en liten, söt motor.
Måste ta bort henne snart :/ kolla till maten osv.

Så nu blir det käk, slå in en julklapp sen blir det nog sängen ganska snart.
Tagit ledigt imorgon eftersom jag skulle behöva gå på stan :)

Avslutar inlägget med en bild på Chelsie och mammas lilla Smulan, när de ligger i mitt knä,på varsitt ben :P
Såå söta !
Puss !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0