Döende?

Den kändes fan så när jag och mamma gick på stan och skulle köpa det sista inför imorgon.
Kändes som om jag hade träningsvärk i varenda muskel i kroppen.

La mig direkt i soffan när jag kom hem och tittade på Projekt Runway och något annat program.
Nu ska jag försöka slå in de sista julklapparna, men ser nu på febertermometern att jag snart har kommit över 38 grader i feber. Varenda jäkla år...men hoppas jämt att traditionen ska brytas.

Men ska till pappa om ett par timmar och fira lite jul i förskott.
Så ska bädda ner mig i soffan och har beordrat de att skämma bort mig lite.

Nu ska jag leta ett recept på en skitgod julkola och sen blir det att slå in lite paket.
Orkar inte må såhär ! Hoppas jag mår bättre imorgon.
Fats har ingen julstämning ändå..
Ingen snö och man blev bländad av solen när man gick på stan...ingen julkänsla alls !


Kommentarer
Postat av: Maniak

Haha, va illa ! Du kanske är så uppspelt att du blir sjuk :P Sådär som man vart som barn :P

2008-12-23 @ 16:23:50
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0