Det var den julen

Oj vad tidigt vår julafton slutade i år..det var nog för att vi sket i att titta på Kalle Anka och det där.
Vi tittade på Jeff Dunham istället , haha min far och farbror är ju inte kloka :P

Alla verkade vara nöjda med sina julklappar :)
Jag är verkligen nöjd med mina !
Varit hos farmor och haft mys, som vanligt !
Trots att jag var sjuk så blev det en del mat, den är ju så god !
Så när jag hade ätit färdigt såg jag höggravid ut kan jag säga :P

Fått en hel del fina God Jul- sms och samtal, tack för de ! :)
Krya på dig sms också, känns skönt att folk tycker synd om mig ;D

Fått :
- presentkort i 3 olika affärer
- pengar till att shoppa för
- bak&matlagningsgrejer tills jag flyttar i vår
- kläder
- pengar till min nya dator
- lite småplock som är bra att ha när jag börjar skolan, haha b.la en penna med mitt namn på :P

Sen fick jag lite igår ju...älskar min nya bad/morgonrock..skulle kunna bo i den !

Fast bästa julklappen i år...var från världens bästa mamma !
Älskar henne så mycket ! Så hon ska banne mig få följa med.
Så i februari..11 dagar efter min födelsedag.
Så drar vi till Stockholm och går på konsert..
Vi ska se Katy Perry ! :D
Wooooho !

Vad kul det ska bli, hade ju så roligt när vi var på Gwen Stefani ... same trip, different artist ;D

Nu ska vi äta lite gröt och koppla in mammas nya dvd :P
Hoppas att ni alla fått fina julklappar och haft en toppenjul :P

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0