Dagen efter ..

Åh mitt huvud !
Haha, jag lovar, jag ska inte skriva om hur jag mår för då blir det ett himla klagande här i bloggen.
Sånt orkar vi inte med !

Legat och tittat på massor av klipp..De bästa är ju med Jeff Dunham, haha jag vet inte om jag är lättroad, bara för att jag är så seg & trött.
Men fan vad jag garvar ! :P

Snart kommer mamma hem från en lite julmiddag, så ska vi fixa lite filmer.
Ska ha OTH maraton och se lite annat.
Ska parkera mig i soffan och bo där tills jag är frisk igen :P.

Skulle dragit ut ikväll & imorgon, men skulle inte tro det...
Ni förstår :P

Så alla får ha det så kul ikväll..
Fast jag har ju mitt älskade OTH :P vad är bättre ?

Nu ska jag se på säsongsavslutningen av The hills..säsong 4...drama ! :P

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0