Härlig fredag !

Nu är jag äntligen hemma efter en stressig dag som ändå gick fortare än gissat.

Vi hade mycket att göra såhär i slutspurten och jublade när vi fick cykla hem i solen :P
Vi åkte och mötte våra mammor i stadsparken.
S's mamma hade med sig Misty&Elton och hon umgås mycket med min mamma eftersom de varit svägerskor :P
Vi satte oss i Stadsparken, småpratade och myste i solen.
Härligt avslut !

Cyklade hem, bytte om och cyklade tillbaka upp på stan för att shoppa lite som jag behövde :P
Mamma har använt min kamera i Riga så den är helt tom på batterier.. :/
så ni får se sakerna någon annan dag kanske
Köpte en tröja, mjukisbyxor, schampoo och DVD-skivor =)
Fattas bara en till tröja,jeans,underkläder och bikiniunderdel..som inte fanns i min storlek och inte heller på internet.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0