Vägen mot bättre tider?

Då var det möte imorse då och det gick hur bra som helst ! Fick tralla upp till Storgatan och skriva på lite papper så nu kommer jag antagligen få jobba mycket mer än annars. Ni fattar inte hur skönt det känns att allting ska sluta krångla nu, så nu kan jag börja bygga upp mig mot mina mål och förväntningar.

Sitter här nu och käkar lite "lunch" medan jag kollar in lite bloggar och andra sidor. Vad som sker ikväll vet jag inte, men det blir att ta det lugnt iallafall :)

Regnade lite grann imorse när jag gick mot bussen och sen kom det tillochmed lite snö en stund. Men nu är regnmolnen borta, men inte har det kommit någon sol än inte.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Tack :) men ska du säga... du är ju här o där hela dagarna o fixar :P

2008-04-10 @ 16:37:13
URL: http://www.bellis3.webblogg.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0