Tisdag

Hej på er !

Jag uppdaterade ingenting igår eftersom jag inte var hemma förens det var dags att gå och lägga sig. Jag jobbade till 5 och det gick jättebra, vi var ute nästan hela dagen och nu har man kommit in i samspelet med barn och även personalen. Jag har inte fått några nya tider just där, men får hoppas att jag kommer tillbaka dit igen :)

Efter det så lämnade jag av cykeln hemma, traskade upp och mötte upp I. Vi åkte runt lite och hamnade sen hos henne med en pizza =) pratade lite och sen åkte jag hem och hamnade nästan direkt i sängen.

Idag ska jag inte jobba men måste vara ute härifrån innan kl 11 eftersom det är visning idag igen.

Missade Desperate Housewives igår så får se det idag tillsammans med One tree hill & The Hills, sen har vi ju Gossip girl som hade premiär igår också :D Vad glad jag blir, alla mina serier börjar komma tillbaka sakta men säkert :)

Jag längtar till torsdag =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0