Måndag

Hej & Hallå :) Blev inte att jobba idag och samtalet  som jag väntade kom inte heller. Idag är det samma väder här i Örebro som igår, varmt men molnigt vilket leder till att det blir väldigt kvavt. Det luktar regn fast det inte regnat på veckor typ, usch usch.

Undra vad jag ska roa mig med idag ? :S jag vet att det finns massor att göra, men inte riktigt vad, hehe.

Har glömt att skriva om mina kramper btw, inte så intressant men får det iallafall ibland när jag sover. Det visade sig vara brist på magnesium som gjort att jag även har brist på kalcium. Det förklarar mitt choklad-sug ! Fanns inte så mycket som var gott som innehöll magnesium, så undra hur det går. Nej, jag dricker inte mjölk så kalcium är något jag haft brist på förut. Jag är en kräsen person, med liten aptit så jag har haft brist på det mesta.

Men jag ska ju försöka gå upp i vikt. Hur det går ? Hmm jag äter mer & bättre nu, men har knappt gått upp ett gram. Min ämnesomsättning är helt otrolig & omöjlig, haha får försöka lura den lite, händer ju ingenting !


Kommentarer
Postat av: Isabel

Finns de andra symptom på kalciumbrist, vet du de? Undrar nämligen om jag har det... det är inte ofta jag dricker mjölk eftersom jag inte gillar det så värst mkt, inte andra sånna produkter heller, yoghurt, ost m.m. Hmm..

2008-04-28 @ 14:51:59
URL: http://www.bellis3.webblogg.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0