Måndag

Godmorgon  ! Vaknade lite tidigare idag av att det ringde på telefonen, haha de frågade om jag kunde jobba på ett annat ställe idag, men jag fick ju då tacka nej eftersom jag redan är upptagen idag =)

Solen skiner ute och det är inte ett moln på himlen, så vi kommer säkert vara ute idag på förskolan. Jag mår bättre idag men min mage är inte helt hundra, känns lite som magkatarr och det kan du ju faktiskt vara. Men får ta det lugnt idag helt enkelt.

Jag slutar fem och efter det får vi se vad som händer.

Nu måste jag göra mig i ordning och ta en sista titt omkring så det är snyggt till visningen, eftersom jag är sisten som går idag =)

Ha en härlig dag !

Kommentarer
Postat av: Isabel

Bolagret heter butiken som har dom.. :)

Jaa det är skönt att det värsta går över fort men som du skrev, känslan att man är så orkeslös, svag osv. den är kvar, för mig också det är ju inte heller så roligt. Men men..

Kraaam på dig!

2008-04-21 @ 21:26:43
URL: http://www.bellis3.webblogg.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0