Ledig idag =)

Ja idag blev det inge jobb, de flesta verkar ha studiedag idag så då fick jag ta det lugnt en dag till, vad skönt ! Har käkat lite frukost och ska nog titta på dagens One Tree Hill och The Hills senare idag. Måste kanske dra mig upp på stan en sväng och fixa med lite papper och så =)

Annars så sker det nog inte så mycket mer idag, det är ju tisdag så det gör ju ingenting om man bara slöar :P

Vaknade av att jag fick sms och inget sms jag blev direkt glad av, är så jäkla trött på det här så nu får det fan vara nog. Är så trött på folk som inte kan stå för vad de sagt och gjort, som bara ska gå och snacka skit. Nej, är ledsen men det blir ingenting mer med dig nu. Det handlar om att glömma och förlåta, så nu förlåter jag dig och jag tänker även glömma dig !

Puss på er ;)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0