Hemma från Stockholm !

Åh, vad skönt att vara hemma igen! Är så trött, men vill ändå stanna en dag till för att få vara borta ett tag. Det var så skönt att komma ifrån vardagen och bara dra. Sen att vi shoppade var väl mest ett plus och bra tidsfördriv :P Kul med I har man iallafall. I är en stressig typ så hon fick denna dag i födelsedagspresent av mig för att kunna koppla av. Bussen gick 8 och vi var framme ca halv 11. Vi strosade runt lite och hittade ingenting som vi ville köpa, sen gick vi och käkade lunchbuffé på en asiatisk restaurang och plötsligt blev vi piggare och då spenderades det pengar.

Hade lovat mig själv att inte köpa något grått, nästan alla mina kläder är det. Så jag tänkte vara lite duktig och köpa några andra färger, men på bussen hem slog det mig att exakt allt jag köpt var i svart. Haha !

Dagen i sig var så härlig ! Vädret var underbart, maten var god, fick hem sånt jag önskat att jag skulle hitta och fick spendera hela denna underbara dag med världens bästa person.  Så jag är helnöjd, men mina fötter ömmar en del :P

Hoppas er torsdag också varit underbar ! Puss på er

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0