Hemkommen

Gick på en promenad i solen och åt glass. Det var så skönt ute, så varför sitta inne?  I tjatade om att jag skulle med de ut så jag gick med på det efter många om och men. Tittade färdigt på House och tog sen bussen till festen. Drog till Klaras och dansade en massa och nu kom jag nyss med bussen hem :)

De ringde mig i eftermiddags och ville att jag skulle jobba där jag sommarjobbat/extrajobbat i ca 2 år. Så nu kommer jag jobba dubbelt om jag har tur(?). Det är städning på förskola, så jag är både barnskötare och lokalvårdare på förskola, haha vad är jag för person ?! :P skönt med lite pengar iallafall.

Snabb uppdatering från mig. Nu ska jag sussa.
Puss på er & God natt !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0