Härlig söndag

åh, det är helt underbart väder ute idag ! Trots att man inte mår så himla bra som t.ex. jag, så kan man ju inte låta bli att gå ut en stund. Jag & mamma, som båda varit sjuka hela helgen, tog oss en sväng in på Ikea för att titta lite inför flytten. Vi gick så sakta att pensionärparen blev sura på oss, men vi orkade ju inte :P Vi har visning i lägenheten imorgon så vi måste ju städa och det är typiskt då man verkligen inte har krafter för det, men jag har städat halva lägenheten och hunnit packa två banankartonger :D

Hämtade min kamera idag också, så nu kommer det dyka upp lite fler bilder här :)

Jag är pigg och har börjat fått tillbaka lite krafter, men magen är inte helt hundra, känns som om den centrifugerar eller något. Men ska iallafall ta mig orken till att ta en liten runda på stan i solskenet med I.

Får hoppas att jag är piggare imorgon, för då ska jag ju jobba.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Nog med att mkt mellan oss är lika, men tror du inte jag plötsligt gick och blev sjuk nu också i helgen, spytt och sånt. Jag är inte sjuk ofta kan jag säga ^^ hehe :P Hoppas du mår bättre nu!

2008-04-20 @ 21:17:36
URL: http://www.bellis3.webblogg.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0